Pozycjonowanie stron Lublin

Jeśli chcesz dotrzeć do większego grona odbiorców w Internecie to pozycjonowanie strony jest Twoim obowiązkiem. Internautów przybywa w każdym roku, a obecnie prawie 94% z nich korzysta z wyszukiwarki Google. Właśnie ten fakt jest najważniejszym argumentem za tym, że jeśli nie wypozycjonowałeś strony internetowej swojego biznesu to musisz zacząć to robić.

Pojawianie się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google na frazy z regionu Lublin jest gwarancją dotarcia do bardzo dużej liczby odbiorców, którzy są zainteresowani usługami/produktami Twojej firmy.

Cena pozycjonowania stron Lublin

Częstym pytaniem odnośnie pozycjonowania jest kwestia ceny? Tutaj pojawiają się problemy, gdyż ciężko jednoznacznie ją określić – inny będzie koszt pozycjonowania stron na frazy typu „centrum medyczne Lublin” (około 874 000 wyników) lub „okna PCV Lublin” (około 257 000 wyników). Jednak liczba wyników to nie jedyny wskaźnik wpływający na wycenę, należy również ocenić konkurencję znajdującą się w TOP 10.

Kluczowym warunkiem  efektywnego pozycjonowania, czyli takiego który przyniesie korzyści w postaci zwiększenia zainteresowania treścią strony, jest rzetelnie przeprowadzona analiza słów kluczowych, która powinna opierać się również o docelowego odbiorcę.

Konkurencyjność fraz w regionie związanym z Lublinem jest spora – jednak Lublin jest zdecydowanie mniejszy od największych polskich miast, dlatego pozycjonowanie stron na ten region jest stosunkowo tanie.

Dlaczego warto skorzystać z usług Monto?

Jesteśmy marką, która powstała niedawno ale mimo to nasz zespół składa się z doświadczonych pracowników. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu lokalnym i uważamy, że jest to kierunek jaki zostanie utrzymany przez wyszukiwarkę Google. Wypozycjonowaliśmy już dziesiątki fraz związanych z miastem Lublin, więc nie jest to dla nas nic nowego.

  • Nie stosujemy programów do synonimizacji tekstu – wszystkie treści są pisane przez naszych copywriterów indywidualnie dla każdego klienta
  • Posiadamy uczciwe warunki współpracy – nie przywiązujemy klientów umowami na lata, a co za tym idzie nie posiadają kar umownych
  • Zależy nam na podejmowaniu współpracy długoterminowej, która przyniesie korzyści obu stroną

Lublin


15 opinie

Opis77 · 12 lipca 2019 o 17:03

Kary umowne to często najlepszy dowód na to, że dana firma zajmująca się pozycjonowaniem nie ma o nim pojęcia, ale chętnie chce zarobić na naiwnym kliencie…

    Gość · 25 maja 2020 o 11:22

    Powoli odchodzi to do lamusa, ale nadal są nieświadomi klienci. Mój znajomy podpisał umowę, że w promocji miał pozycjonowanie na rok, a jak chciał wcześniej zrezygnować bo nie było efektów to dostał fakturę z podsumowaniem prac na 6 tysięcy.

    Kam · 1 czerwca 2020 o 19:20

    Też tak uważam, niestety na rynku marketingu internetowego jest sporo firm, które go psują. Dodatkowo widzę spore trudności na linii klient, a wykonawca. Mam wrażenie, że dalej ludzie nie doceniają pracy przy komputerze

Krzysq · 4 stycznia 2020 o 02:32

Polecam RSO jeśli chodzi o kampanie Adwords. Z pozycjonowaniem organicznym w Lublinie nie mam doświadczenia. Kiedyś próbowałem z jakimś kolesiem z ogłoszenia, ale coś mi nie szło.

    Kuba Wrzesiński · 2 czerwca 2020 o 18:11

    Adwords po ostatnich zmianach w wyglądzie zyskał na znaczeniu względem pozycjonowania bo coraz trudniej jest odróżnić jest wyniki od reklam. Dodatkowo mam wrażenie, że jest coraz mniejsza potrzeba pobierania rzeczy za free, więc i reklamy przestają być tak notorycznie pomijane jak za dawnych lat.

    W Lublinie mieszkam od 13 lat i polecam wszystkim znajomym, piękne-spokojne miasto 🙂

Olga Ruszk · 1 lutego 2020 o 19:39

Hm.. Lublin to nie takie małe miasto działam na tym terenie od lat jako pozycjoner i czasami 3 miesiące to mało aby zdobyć TOP20

    Kami · 2 lutego 2020 o 11:13

    Bo 3-4 miesiące to dziś minimum na efekt wśród konkurencyjnych fraz. Jak pokazują przykłady z powyższego tekstu mamy do czynienia nawet z milionem wyników… Wygranie na takim polu rywalizacji o top10 jest wyzwaniem dla każdego pozycjonera niezależnie od doświadczenia

      Pozycjoner OLX · 5 maja 2020 o 18:45

      czasami spoglądanie jedynie na liczbę zwróconych wyświetleń może być mylne w ocenie skali trudności w pozycjonowaniu. Istnieją frazy takie jak choćby pozycjonowanie stron Lublin, które mają zaledwie 300 tysięcy wyników, ale są bardzo trudne od TOP 30 zaczynają się duże schody

      Kubix · 27 maja 2020 o 09:33

      nie zawsze jest potrzebny okres paru miesięcy. Wszystko też zależy od tego jak została wykonana strona internetowa, często w systemie ekonomicznym strony działają wolno, mają dużo błędów, a do treści nikt nie przyłożył ręki i albo są skopiowane, albo słabo napisane. Nad takimi przypadkami pozycjonowanie 3-4 może nie dać super efektów.

      Warto również pamiętać o zapleczu, jeśli firma pozycjonująca ma solidne zaplecze o tematyce związanej z naszą to efekt będzie znacznie szybciej.

DaroPVC · 27 kwietnia 2020 o 20:50

Branża budowlana w Lublinie ma się dobrze, a już w szczególności okna PCV, choć nie wiem czemu ludzie je tak nazywają bo tak naprawdę są to okna PVC

    Hydi · 1 maja 2020 o 21:11

    Bo łatwiej jest wymówić PCV niż PVC 😀

      Lublinianin · 29 kwietnia 2020 o 12:13

      A ja polecam pozycjonować samemu. Wystarczy pisać na stronie wartościowe treści, zadbać o szybkość działania strony i powoli SEO będzie szło w górę. Szczególnie że Lublin to nie Warszawa.

Artefakt · 28 maja 2020 o 19:45

Przerobiłem już parę firm zajmujących się pozycjonowaniem stron na frazy z regionu Lublin. Niestety, ale w regionie Lublina są trzy – cztery firmy pozycjonerskie, które średnio sobie radzą z trudnymi frazami, a szczególnie mam na myśli frazy ogólnopolskie.

Póki co jestem zadowolony z agencji SEO Artefakt, która zatrudnia ponad 70 osób i ma duże moce przerobowe. Artefakt działa na rynku już z 15 lat więc rynek zweryfikował ich wiedzę i jak widać była to weryfikacja pozytywna 🙂

Ads · 2 czerwca 2020 o 09:11

Pozycjonowanie stron moim zdaniem ma sporo wad, główne z nich to czas, który trzeba poświecić na zdobycie pozycji. Łatwe frazy to 3 miesiące, a trudne już pół roku, a nawet lata. Ciężko to pogodzić na przykład ze sklepem internetowych, który jest dynamiczny w ofercie. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie Adwords bo jest szybkie, a jak jest dobrze prowadzone to koszt spokojnie się zwróci z zyskiem.

    Sylwi · 5 czerwca 2020 o 21:29

    A moim zdaniem Adwrodsy są przeciętne bo jak kończy się fundusz na kliknięcia to możemy zapomnieć o ruchu w witrynie, szczególnie gdy całkowicie zapomnieliśmy o SEO. Z drugiej strony nie stawiałbym na przeciw siebie tych dwóch rzeczy bo pozycjonowanie może świetnie uzupełniać się z kampanią Adwords.

Dodaj swoją opinie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *