Pozycjonowanie stron Warszawa

Monto jest firmą, która opiera się na doświadczonych specjalistach z zakresu pozycjonowania stron internetowych, którzy od wielu lat działają na lokalnym warszawskim rynku. Dzięki temu nie boimy się fraz, które stanowią wyzwanie… Zaraz, zaraz jakich fraz?

Frazy – czym są?

Fraza to zestawy słów, które są wpisywane do wyszukiwarek w celu odnalezienia interesujących nas informacji, dla przykładu można podać frazę „regionalne pozycjonowanie stron Warszawa”. Osoby wpisujące ten zestaw słów do wyszukiwarki szukają nas, czyli specjalistów od pozycjonowania.

Frazy lokalne

Podobne frazy można przedstawić do każdej branży na przykład „gabinet stomatologiczny Warszawa” lub „Dobry wulkanizator Warszawa”. Wymienione zestawy słów są tak zwanymi „frazami regionalnymi”, gdyż poza nazwą usług/produktu/informacji mają również wpisaną nazwę regionu. Frazy regionalne są szczególnie zalecane do biznesu, który skupia się na świadczeniu usług lokalnie.

Frazy globalne

Skoro wiemy już czym są frazy lokalne łatwo przyjdzie nam zrozumienie fraz globalnych, najprościej rzecz ujmując nie posiadają one odniesienia do lokalizacji. Frazy globalne będą więc mieć zastosowanie na przykład w sklepach internetowych, w których sprzedaż odbywa się na całą Polskę lub usług, które można wykonywać zdalnie typu tłumaczenia.

Ok, ale na czym polega usługa pozycjonowania stron WWW?

Usługa pozycjonowania z roku na rok staję się coraz szerszym zagadnieniem. Niegdyś wszystko skupiło się na linkowaniu. Linkowanie to nic innego jak dodawanie linków kierujących do domeny pozycjonowanej z innych domen. Całe szczęście ten model pozycjonowania odszedł już w zapomnienie bo groziła nam jeszcze większa ilości spamu w sieci.

Dziś pozycjonowanie polega na ponoszeniu wartości strony internetowej. Wartość serwisu oceniana jest przez wyspecjalizowanego robota wyszukiwarek, który ocenia stronę przy pomocy paruset kryteriów. Kryteria możemy podzielić na dwa rodzaje zewnętrzne i wewnętrzne.

Kryteria oceny wewnętrzne wpływające na ocenę pozycjonowanej strony

Robot sprawdzający stronę kładzie szczególny nacisk na zawartość strony oraz niezawodność pod kontem technicznym. Dodatkowo bierze pod uwagę to czy użytkownicy odwiedzający serwis mają komfort i bezpieczeństwo.

W przypadku treści na stronie liczy się unikalność, jakość pod kontem stylistycznym, a coraz częściej pisze się o ocenie merytorycznej. Za treści na stronie poza tekstem uważa się również multimedia.

Przykładowe kwestię techniczne strony, które wpływają na ocenę wyszukiwarki:

  • Czy strona dobrze się wyświetla?
  • Jak szybko się wczytuje?
  • Czy ma aktualizowane oprogramowanie?
  • Czy dobrze sformatowany tekst znacznikami?
  • Czy jest przyjazna dla robotów indeksujących (pomaga im czy przeszkadza)?

Kryteria oceny zewnętrzne

W największym stopniu odgrywa tutaj role linkowanie, które w znikomym stopniu zależy od ilości linków, a zdecydowanie od jakości. Miedzy innymi dlatego strony, które udostępniają link do naszej strony powinny być godne zaufania (względem oceny robota indeksującego).

Poza linkowaniem są również udostępnienia na portalach społecznościowych, liczba cytowań i tym podobne kwestię.

A ile to pozycjonowanie kosztuje?

pozycjonowanie stron Warszawa cena od 38 złotychSkuteczne pozycjonowanie nie jest tanie, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę region Warszawy, w której nie ma branży z małą konkurencją. Jednak warto inwestować w pozycjonowanie bo jest to skuteczna metoda pozyskiwania zainteresowania ofertą. Warto mieć na uwadze również aspekt prestiżowy, strony które wyświetlają się wyżej w wynikach są nagradzane przez wielu użytkowników większym zaufaniem.

Wycena za pozycjonowanie w regionie Warszawa powinna odbywać się indywidualnie na podstawie uzgodnionej strategii.

Forma rozliczeniowa za efekt czy abonament?

Forma rozliczenia za efekt odchodzi powoli w zapomnienie, a to za sprawą wyżej wymienionych zmian w algorytmach robotów indeksujących. Dziś branża „SEO” nie polega na zdobywaniu linków poprzez spamowanie internetu programami, aby osiągnąć sukces w postaci pierwszych miejsc w wynikach trzeba wykonać żmudną pracę nad treściami na stronie, poprawić technicznie kod oraz budować zaplecze indywidualnie dla każdego klienta.

Wiemy, że duża część klientów przywykła do tej formy rozliczeniowej, dlatego wiele firm ją oferuje, warto jednak pamiętać że nigdy nie dostaniemy nic za darmo. Agencja w Warszawie, która pozycjonuje za efekt często bazuje na niewiedzy klientów dodając frazy, które nie przynoszą wielu klientów lecz są łatwe do wypozycjonowania. W formie rozliczenia za efekt pozycjoner i firma pozycjonowana mają odmienne priorytety. Pozycjonerowi zależy na byciu w pierwszej dziesiątce szybko bo za to otrzyma wynagrodzenie, a firmie pozycjonowanej na klientach.

lokalne pozycjonowanie stron Warszawa

Dodatkowo presja agencji do jak najszybszego wypozycjonowania prowadzi do ryzykownych strategii, które albo kończą się sukcesem, albo porażką której owocem jest drastyczny spadek pozycji, albo całkowite usunięcie domeny z wyników.

Przy podpisywaniu umowy za efekt warto również sprawdzić dobrze umowę. Często w nich znajdują się elementy takie jak: wysokie kary za zerwanie umowy, zrzucanie pracy firmy pozycjonującej na klienta (np. redagowanie treści).

Warszawa


1 opinia

Wojtek (fryzjer) · 3 marca 2020 o 20:19

Monto to mała firma, ale świetnie sobie radzą z regionalnym SEO. Dodatkowo mają ogarniętego informatyka 🙂

Dodaj swoją opinie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *