Pozycjonowanie stron Wrocław

W dzisiejszych czasach można pokusić się o stwierdzenie, że niemal każda aktywna firma we Wrocławiu posiada stronę internetową, a jeśli jej nie ma to wkrótce będzie ją posiadać. Pokazuje to jasno, że przedsiębiorcy z Wrocławia doceniają Internet jako miejsce do pozyskiwania nowych klientów oraz kontaktu z aktualnymi. (Nie)stety znaczna mniejszość z tego grona jest świadoma jak duże znaczenie ma pozycjonowanie strony internetowej, szczególnie firmowej, która w swojej ofercie posiada usługi lub produkty.

Obecnie lokalna usługa pozycjonowania stron internetowych na terenie Wrocławia zmierza do bycia synonimem z hasłem „marketing Internetowy”. Głównymi powodami tego zjawiska są pozytywne zmiany w algorytmach wyszukiwarek, które coraz bardziej doceniają wartościowe treści oraz najogólniej pisząc zadbane strony internetowe czyli takie, które „żyją” (aktualności, porady, blogi, WEB narzędzia dla klientów). Około 10-12 lat temu sytuacja wyglądała inaczej, wyszukiwarki głównie skupiały się na tym jak duża liczba linków wskazuje na domenę i pod tym kontem układały pozycję – taka polityka szybko odeszła do „lamusa” ponieważ pojawiło się wiele firm, które generowały tysiące sztucznych linków. Miedzy innymi takie działania firm zajmujących się SEO doprowadziły do tego, że takie wyszukiwarki jak Google zaczęły ocenić wartość linków. Dzisiejszy pozycjoner musi generować jakościowe linki, gdyż duża ilość słabych może doprowadzić do drastycznych spadków domeny, a nawet całkowitego usunięcia z wyników.

Co wpływa na pozycjonowanie stron?

pozycjonowanie stron Wrocław

W tej części artykułu wkraczamy na prawdziwe pole minowe. W ostatnich latach popularność na posiadanie strony internetowej wzrosła w grę wchodzą nie tylko strony firmowe, ale również blogi, fora. Wszystko to sprawia, że na niemal każde zapytanie w wyszukiwarce zwróci nam kilkadziesiąt tysięcy wyników, a w niektórych przypadkach miliony. Jako przykład może nam posłużyć fraza stomatolog Wrocław, która ma prawie milion wyników (961 tysięcy). Algorytmy wyszukiwarek mając tak duży wybór, mają możliwość bycia „kapryśnymi”. Wystarczy tutaj wspomnieć o tym, że najpopularniejsza na obecną chwilę wyszukiwarka jaką jest Google ocenia stronę pod kontem 200 czynników!

Nie sposób wymienić wszystkich, ale możemy zająć się tymi najważniejszymi. Na pewno głównym z nich jest treść w postaci zdjęć oraz tekstów, a coraz częściej nawet filmów. Strona może mieć dobrze wykonane zaplecze do pozycjonowania, ale bez dobrej treści nie będzie miała siły przebicia w wynikach. Kolejnym elementem będzie również staranie zaplanowane linkowanie, które musi być generowane automatycznie – i w tym kontekście dobrze jest posiadać jak najlepszą treść na stronie, ponieważ zachęca ona internautę do podania linka dalej.

Wymieniliśmy już linki kierujące do witryny i treść, ale jest również sporo kwestii technicznych. Liczba osób odwiedzających strony z telefonu komórkowego rośnie, dlatego też coraz większą role odkrywa ocena naszej witryny pod kontem wygodnego wyświetlania na „małych ekranach”.

Nie mniej istotnym elementem będzie czas wczytywania strony, internauci korzystają z narzędzia jakim jest Internet, aby błyskawicznie uzyskać potrzebną informację – więc w pierwszej kolejności musimy zwrócić uwagę na ten fakt, a dopiero w drugiej na to czy strona ładnie się prezentuje. W Internecie częstym błędem jest efektownie wyglądająca strona WWW, ale kosztem długiego czasu wczytywania lub funkcjonalności (wymaga od użytkownika nauki nawigacji).

Umowa “pozycjonowanie stron za efekt”?

Ofert związanych z pozycjonowania znajdziemy na wrocławskim rynku mnóstwo. Wszystkie są w formie abonamenty płatnego co miesiąc. Najbardziej popularne są umowy „płatność za efekt”, która posiadają zalety i wady.

Umowa na pozycjonowanie stron płatność za efekt to poza atrakcyjną formą płatności w pierwszych miesiącach współpracy (często płaci się niewiele, a nawet nic) wiąże ze sobą sporo warunków zawartych w umowie. Najczęstszym są kary z tytuły wcześniejszego wypowiedzenia umowy niż przewiduje to umowa (najczęściej 12 lub 24 miesiące). Równie często w umowach zawarte są paragrafy, które zrzucają część pracy na klienta np. wymuszanie przez firmy SEO unikalnych treści na stronie. Dodatkowo wyobrażenie klientów o tym, że nie płacą na początku sprawia, że dużo mniejszą uwagę przywiązuje do cen i w konsekwencji mają wyższe ceny niż Ci, którzy wybiorą firmę na stały abonament. Ostatnim mankamentem „umowy za efekt” jest brak odpowiedzialności agencji SEO za wykoannie swojej pracy – jeśli domena naszej firmy wypadnie z wyników bo dostanie karę za nieetyczne metody pozycjonowania, albo po roku współpracy domena będzie na takiej samej pozycji – to co przychodzi z tego, że nic nie płaciliśmy? Skoro ponieśliśmy straty w czasie.

Monto jest firmą, która podchodzi do kwestii pozycjonowania stron we Wrocławiu odpowiedzialnie – dając swoim klientom jakość w przystępnych cenach abonametowych. Dzięki temu zyskujemy z klientami relację partnerskiej współpracy, w której wiążący jest jedynie wspólny cel osiągnięcia sukcesu.

Jaki jest koszt pozycjonowania Wrocław?

pozycjonowanie stron Wrocław cena od 29 złotychKoszt pozycjonowania stron na Wrocław nie należy niestety do najmniejszych. Miasto posiada dobrze rozwinięty konkurencyjny rynek usług/towarów. Ale dobrze zaplanowane pozycjonowanie WWW zwróci się z nawiązką w postaci pozyskiwania nowych klientów. Głównym czynnikiem wyceny jest popularność hasła na jakie będzie pozycjonowana domena. Wiadomo, że droższe będzie hasło typu „centrum medyczne Wrocław”, które ma ponad milion wyników w Google od „manicure Wrocław” mające trochę ponad 500 tysięcy.

Zachęcamy do korzystania z formularza darmowej wyceny pozycjonowania online. Poza wyceną możemy wykonać analizę i dobrać najefektywniejsze hasła dla Państwa branży oraz załączyć aktualne pozycję.


6 opinie

Marcin Olszewski · 3 września 2017 o 14:46

Współpracowałem przed Monto z dwiema firmami z branży informatycznej. Wszędzie usługi były wykonywane, ale z bardzo dużym poślizgiem nawet miesięcznym… Niestety w Monto też zdarzają się drobne opóźnienia, ale zazwyczaj jeden-dwa dni z drugiej strony często wykonują pracę od ręki. Ale poza tym nie mam im nic do zarzucenia.

    Sokuł · 25 maja 2018 o 22:38

    może ktoś to akceptuje, ale dla mnie brak terminowości ujmuje tak dużo że z monto korzystać nie będę jak piszecie termin 3 dni to ma być trzeciego dnia, a nie czwartego!!!!!!!

Dariusz · 12 września 2017 o 08:32

Rzetelni, skrupulatni, pomysłowi. Bardzo pomocni. A przede wszystkim skuteczni i mają niewygórowane ceny. Liczba odwiedzin na moich stronach wzrosła. Polecam!

Justyna · 30 stycznia 2018 o 13:26

Szybkie wykonanie strony z uwzględnieniem wszystkich naszych oczekiwań i potrzeb. Super, ze sami proponują słowa kluczowe do pozycjonowania! Nie znam się na tych wszystkich magicznych kwestiach informatycznych, a z pomocą Monto już nie ma takiej potrzeby!

    e-kosmetyczki.pl · 9 lutego 2018 o 09:12

    My przy naszym projekcie z niektórymi zmianami się troche szarpalismy z Monto. Teoretycznie błędy
    były zrzucone na komunikacje, ale mamy wrażenie że elementy które nie pasowały do ich koncepcji wprowadzali dłużej. Ale za to cena względem jakości była bardzo dobra, a na tych dwóch aspektach nam zależało 🙂

Kris · 17 marca 2018 o 09:31

Mogę polecić Monto, znają się na rzeczy liczba odwiedzających moją stronę wzrosła o około 12-13% po dwóch miesiącach.

Dodaj swoją opinie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *