Marketing internetowy Marki

Marketing internetowy ma coraz większy wpływ na funkcjonowanie sprzedaży usług oraz produktów polskich i światowych firm. Na samym początku popularności internetu wystarczyło posiadać stronę internetową – po pierwsze wpływało to na prestiż firmy, a po drugie znikoma konkurencja wśród stron gwarantowała jej sprzedażowy sukces.

Obecnie Internet znacząco się rozwinął i niemal dla każdego zapytania otrzymujemy tysiące wyników, niemal niezależnie od tego co wpiszemy w wyszukiwarkę. Zarówno wpisanie „strony Internetowe Marki” (ponad 1 580 000 wyników!) czy „ogrodnik Marki” (Około 281 000 wyników) na brak wyboru nie możemy narzekać.

Olbrzymi wybór sprawia, że klienci stają się wybredni oraz chcą szybko otrzymać interesujące ich informację. Wszystkie wymienione czynniki sprawiają, że marketing internetowy jest dziś podstawą do funkcjonowania firmy w sieci. Firmy głównie dzięki niemu są wstanie sprzedawać za pośrednictwem internetu, a strona stała się jedynie narzędziem, które użyte przez specjalistów od marketingu może przynosić dobre wyniki.

Jednym z głównych składników marketingu internetowego jest pozycjonowanie stron. Pozycjonowanie jest w założeniu proste, chodzi o uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google na wybrane fraz. Warto tutaj przytoczyć dane, że ponad 90% internautów po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki sprawdza jedynie wyniki z pierwszej strony.

Najczęściej zadawanym pytaniem po przyswojeniu przez klienta powyższych argumentów jest kwestia ceny. Cena pozycjonowania stron jest zależna od wielu czynników. Jednym z nich jest strategia firmy pozycjonującej. Na przykład:

Strategia indywidualna – to podejścia do usługi pozycjonowania jest promowane przez firmę Monto. Polega ono na traktowaniu każdego z klientów osobno i kreśleniu strategii według potrzeb. Każdy z klientów Monto posiada indywidualne zaplecze, czyli strony internetowe / blogi / portale, które związane są ściśle z profilem firmy.

Po drugie konkurencyjność fraz, dla przykładu porównajmy frazy z podwarszawskich Marek:

Po wpisaniu w Google:

  • wymiana opon marki – otrzymujemy 440 000 wyników
  • pozycjonowanie stron Marki – otrzymujemy 260 000 wyników

Może Cię również zainteresować:

Strony internetowe Marki