Pozycjonowanie stron Kutno

Monto to agencja interaktywna, która ofertę pozycjonowania traktuje bardzo szeroko. Nie jesteśmy typową agencją, której zależy tylko na tym, aby klient był w pierwszej dziesiątce. Oczywiście wypozycjonowanie strony do TOP10 to główny cel usługi, ale oferujemy naszym klientom również wsparcie z zakresu: pomocy technicznej, poprawiania wyglądu strony oraz wdrażaniu elementów prosprzedażowych.

Kierujemy naszą ofertę do małych i średnich firm, które są świadome jak ważnym narzędziem dla biznesu jest dziś Internet. Nie chcemy łapać z rynku setek klientów na promocje typu „pierwszy miesiąc gratis”, albo „płacisz za efekt”. Zależy nam na budowaniu partnerskich relacji z klientami i poprzez rzetelną współpracę generowanie usług najwyższej jakości.

Jeśli prowadzą Państwo firmę w miejscowości Kutno i potrzebujecie pomocy w zdobywaniu klientów z Internetu zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego lub telefonicznego. Po otrzymaniu od Państwa informacji będziemy mogli przeanalizować obecną sytuację i zaproponować rozwiązania, które ją poprawią.

Jaki jest koszt pozycjonowania na Kutno?

Frazy zawierające w sobie dopisek z nazwą miejscowości Kutno są stosunkowo tanie. Dokładną wycenę jesteśmy wstanie przygotować indywidualnie, gdyż występuje  wiele zmiennych takich jak jakość konkurencji oraz ilość. Możemy podać przykład jednego z takich parametrów, który daje pewien obraz: biuro rachunkowe Kutno to około 47 400 wyników w Google, a wynajem mieszkania Kutno zaledwie 116 tysięcy wyników.

Kutno


2 opinie

Arur SEO · 12 maja 2020 o 16:36

Adwords w ostatnim czasie jest coraz droższe i mam wrażenie, że skuteczność jest niższa niż jeszcze dwa trzy lata temu. Organiczne pozycjonowanie stron to przyszłość szczególnie gdy pojawi się konkurencja dla Googla. Ciekawi mnie jak długo Google jeszcze wytrzyma jako lider. Każda branża przechodzi rewolucję myślę, że w końcu i w kwestii wyszukiwarek pojawi się konkurencja, która będzie dawała lepsze wyniki, a przede wszystkim nie będzie traktować swoich klientów przedmiotowo.

    Kutno · 16 maja 2020 o 17:14

    Konkurencja wszędzie rośnie podobnie jeśli chodzi o Ads.

    Pamiętam czasy jak za kliknięcie płaciło się po 10 – 30 groszy. Dziś to już od kilku do kilkudziesięciu złotych. Jednak mimo to w marketing trzeba inwestować, a pozycjonowanie stron to dziś jedno z głównych źródeł pozyskiwania klientów szczególnie w usługach, a koronawirus coraz mocniej zmienia gospodarkę szczególnie pod kontem zakupów spożywczych / dla domu.

Dodaj swoją opinie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *